eduroam | Univerzita Pardubice
    
   
       
           
               

Pro připojení k síti Eduroam už není potřeba žádná aplikace.
Pokud už jste byli k Eduroamu v minulosti připojeni, staré nastavení wifi odeberte a pokračujte dle obrázku.

                                
                   
                   
               
           
       
   

Pokud stále máte problém s připojením, doporučujeme prověřit následující body:

1.Pole anonymous

• Zkontrolujte, zda v poli anonymous identity není předvyplněná hodnota. Pokud ano, smažte ji.

2. Automatické doplňování

• Při vyplňování údajů se vyhněte použití funkce automatického doplňování v Androidu.

• Někdy se totiž přidají skryté mezery, které systém bere jako další znak a přihlášení se nezdaří.

3. Heslo

• Ujistěte se, že se přihlašujete pomocí eduroam hesla, které naleznete ve svém osobním profilu na intranetu.

4. Aktualizace systému

• Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou poslední dostupnou aktualizaci softwaru.


Pokud se přihlášení nezdařilo a používáte Android ve verzi nižší než 14, postupujte podle následujícího návodu:

Tyto verze Androidu nezvládají aktuální certifikát. Existují dvě možnosti řešení:

1. 1. Odeberte uložené připojení k síti eduroam

2. Stáhněte si aplikaci geteduroam.

3. V seznamu organizací vyberte Univerzita Pardubice.

4. V části Vyžadováno přihlášení zadejte své přihlašovací údaje k eduroamu (uživatelské jméno a heslo).

5. Poté se vraťte do nastavení Wi-Fi a vypněte a znovu zapněte Wi-Fi.

6. V některých verzích systému se v oznámeních může objevit dotaz s povolením k připojení k Wi-Fi síti pomoci aplikace geteduroam – potvrďte jej.

7. Pokud se zařízení k síti eduroam automaticky nepřipojí, zkuste znovu vypnout a zapnout Wi-Fi.

Postup je ilustrován na Androidu 10. V ostatních verzích se může vzhled obrazovek lehce lišit, avšak samotný princip připojení zůstává stejný.


   
       
           
                               
                   
                   
               
           
       
   
   
       
           
                               
                   
               
           
       
   
   

Nedaří se ti připojit ani s pomocí těchto stránek?

Zastav se u nás na Centru Informačních Technologií a Služeb, budova EB 2. patro (vchod je z budovy rektorátu). Napiš email popisující problém na eduroam@upce.cz nebo volej na tel. 6999.
Preferujeme ale osobní návštěvu, při které problém obvykle vyřešíme rychleji a spolehlivěji.