Pokud stále máte problém s připojením, doporučujeme prověřit následující body:
1.Pole anonymous• Zkontrolujte, zda v poli anonymous identity není předvyplněná hodnota. Pokud ano, smažte ji.
2. Automatické doplňování• Při vyplňování údajů se vyhněte použití funkce automatického doplňování v Androidu.
• Někdy se totiž přidají skryté mezery, které systém bere jako další znak a přihlášení se nezdaří.
3. Heslo• Ujistěte se, že se přihlašujete pomocí eduroam hesla, které naleznete ve svém osobním profilu na intranetu.
4. Aktualizace systému• Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou poslední dostupnou aktualizaci softwaru.
Tyto verze Androidu nezvládají aktuální certifikát. Existují dvě možnosti řešení:
1. 1. Odeberte uložené připojení k síti eduroam
2. Stáhněte si aplikaci geteduroam.
3. V seznamu organizací vyberte Univerzita Pardubice.
4. V části Vyžadováno přihlášení zadejte své přihlašovací údaje k eduroamu (uživatelské jméno a heslo).
5. Poté se vraťte do nastavení Wi-Fi a vypněte a znovu zapněte Wi-Fi.
6. V některých verzích systému se v oznámeních může objevit dotaz s povolením k připojení k Wi-Fi síti pomoci aplikace geteduroam – potvrďte jej.
7. Pokud se zařízení k síti eduroam automaticky nepřipojí, zkuste znovu vypnout a zapnout Wi-Fi.
Postup je ilustrován na Androidu 10. V ostatních verzích se může vzhled obrazovek lehce lišit, avšak samotný princip připojení zůstává stejný.
Zastav se u nás na Centru Informačních Technologií a Služeb, budova EB 2. patro (vchod je z budovy rektorátu). Napiš email popisující problém na
eduroam@upce.cz
nebo volej na tel. 6999.
Preferujeme ale osobní návštěvu, při které problém obvykle vyřešíme rychleji a spolehlivěji.